Estas en » blog alpinista de cap de setmana » Archivo de reseñas

Escalada en roca | Dolomites - Marmolada
Via VINATZER_MESSNER
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

Via guapa i llarga al cor de Dolomites a un dels massís més conegut de la regió. La dificultat pot ser és de MD+ i al mig hi ha trams fàcils..però als v+ s’ha d’apretar i la llargada ( més de mil metres és considerable) com per ser ED- ...vaja crec jo.   Situació: Si arriba desde

Escalada en roca | Dolomites - Dolomito di Sesto ( TRES cimes)
VIA CASSIN-RATTI a al cima oest
Tipo de Entrada: RESEÑA

Via mítica més llarga del que sembla en un entorn incomparable...i la primera meitat de la via...pati, molt pati. Com vaig veient en aquestes clàssiques...si hi vas en dissabte i diumenge..no escalaràs sol!!!!   Situació: Pos Venezia....i seguir indicacions a Cortina d’ampezzo. D’aquí a

Escalada en roca | Dolomites - Dolomiti Bellunesi di Sud
Via Navasa ( Cara Nord de Rochetta alta di Bosconero)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Primera de les ressenyes que penjare de l'estiu dolomitic 2007. Via guapa que en lliure, llargs que sembla fets a mida per fer-los en lliure. Vertical pero amb reunions generalment comodes. Roca molt bona...menys en algun flanqueo i bastant pitonada.. pero neessitarem trastos. Joc de frienda i tasco

Escalada en roca | Dolomites - Gruppo Civetta
Torre Trieste. Via combinacio Carlesso-Cassin-Hasse
Tipo de Entrada: RESEÑA

Viote de 650 m de desnivell (q no recorregut). Aquesta és una combinació de vies proposada en la ressenya de la web de planetmountain que agafa el millor de cada una, amb el resultat d'una escalada forca constant en la dificultat, bàsicament en lliure. Cal tenir en comte, que a part de la via (un

Escalada en roca | Pirineo - Agulles d'Ansabere
Agulles d'Ansabere
Tipo de Entrada: RESEÑA

Buenas a tothom!! aqui va la primera sortida que comento aqui al bloc!! Aquest estiu després d'una setmana de pluja als alps, varem decidir anar a montanyes més "assoleiades" i vem fer un tour pel piri. Vem fer una paradeta a les agulles d'ansabere i són realment xules. Com que no vaig trobar re